Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

DrinkingBreezerAndEatingStrawberries

Kategori: Venedig

Idag var AWESOME! Mycket mer än jag väntat mig! Har åkt gondol och sett jätte många mäktiga byggnader och kyrkor! och jag fick även veta att för 6 år den så bodde det ca.200 000 i venedig men nu bor det bara 55 000... AMAGAD!!!??? Nu har jag fått lite färg samnt har det gjort mina fräknar i ansiktet mörkare.. inte lika kul. Men snart ska vi ut och äta.. hoppas det blir pizza eller en härlig pasta<3 Men först ska vi äta upp jordgubbarna vi köpate och jag ska dricka upp min goda Breezer<3

(har fortfarande inte fått in några bilder men det är nog fixat imorrn... jag vet att jag har tusen skrivfel men jag har inte tid att sitta still då det finns så mycket man måste göra och se och vi lämnar ju Venedig redan i övermorgon!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: