Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

RunningInCirclesEatingMyTailUp

Kategori: MyArt

Hade tråkigt så jag slaffsa fram hundkladden jag visade tidigare från alla andra papper och började sluffsa vidare på den... haha sluffsa!
Hur som helst så kommer jag troligen att göra klart den och här kommer en förtitt på vad jag gjort hittills.
Jag vet att den ser lite sär ut men hunden jag ritar av är sär så tyst :D

Fan vad sugen jag är på grillat idag då och så kan jag inte få det.. INTE OKEJ!

Kommentarer

  • Snookie - Perfection since 1992 säger:

    Hejsan!

    Har påskhelgen varit bra?

    Pussen!

    2010-04-04 | 20:59:08
    Bloggadress: http://snookie.blogg.se/
  • smurfen säger:

    du frestar mig med ditt tal om grillat!! D:

    2010-04-04 | 21:46:59

Kommentera inlägget här: