Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

AQuickRunTrught!

Kategori: Mina Äventyr

Tänkte att jag kanske borde göra en liten sammanfattning på hålet.. Dock så finns det inte så mycket att berätta :/ Familjen kom hem och jag har städat fram golvet i mitt rum.. bara hyllorna kvar nu :) och till er som inte känner mig så är det en otrolig sak att man kan se hela mitt golv!! ni förstår jag är mästare på att gräva in mig och jag älskare! finns inget mysigare än att bli omkramad av allt man äger så fort man rör sig! och jag har faktiskt tappat bort en massa saker då jag städade. kul.. då jag har rent så vet jag inte vart jag har sakerna men då man måste ploga sig fram så hittar jag allt! Hursomhelst ikväll for jag över till LeNNeaH och lekte i lekparken, uptäckte en ny favorit glass och gjorde klart teckningen(!!!!) Jag har även hittat en urkul Koreansk serie; Let's Go Dream Team! och jag antar att det är anledningen till att jag försummat bloggen, för jag har hittat dom flesta avsnitten som är subbade och sett dom<3 Wunderbarrrrt :P

Här är en bild från den 6:e då jag hade hundarna och LeNNeaH och Elin var här på disney kväll :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: