Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

EverydayIsANewBeginning!

Kategori: Mina Äventyr

nejmen usch, idag har varit en sådan äckligt slö dag att jag är besviken på mig själv! suttit frammanför datorn och gjort ingenting, eller ja nog har jag gjort saker men inte hade de någon mening!

Nej imorgon blir det andra bullar! har tänk å göra klart teckningen, ordentlig middag och sedan kommer ju hundarna hit så jag har hand om dom över helgen så då blir det hälsosamma promenader!!!

Här får ni några bilder från mars i år då det var varmt nog och jag satt ute och solade med djuren som sällskap.

Kissen Zingo, jag och sedan Grå Lukas och den pälsmonstret Hubbe.

Han är mycket finare i pälsen nu ifall ni undrar det är bara så att vi inte klipper honom på vintern förå skulle han frysa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: