Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

HomeAndBackAgain

Kategori: Mina Äventyr

Glömde internet-pinnen hemma AKA anledningen till inga inlägg och det regnade så mycket att det gick inte gick å göra som förra gången, sitta i skogen utanför grannen och hoppas att dom ha igång internet och att ingen ser en! men vädret är piss så jag far hem och vänder ;) det är sant jag kommer å bo i stugan början på veckan med mama<3 Hur mysigt som helst! Dock så har jag nog packat ned hela min garderob, haha och jag ser inte fram emot bussens alla tider, går kanske 5 bussar och missar man en så får man vänta timmar på nästa. suck, det är nog en av fördelarna med ursh.. många bussar och 20min väntetid ibland mindre :D

På tal om bussar så börjar jag skolan på tisdag, smått härligt.. fan va ja ha sakna' klassen!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: