Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

IDon'tExpectYouToUnderstandMe

Kategori: MyArt

Tänkte visa en bild som trotts att den är gjort av hemsk anledning så är det den jag är mest nöjd med! Den är gjord vid jul då vi fick ett uppdrag att göra en bild som hade med jesus födelse lr nått å göra, vi fick en text. jag är inte kristen och jag håller mig borta från kristendomen!! men ja jag går på bröllop och dop och skolavslutningar men jag avskyr verkligen känslan i en kyrka, ger mig rysningar. USCH, nog om det här är bilden/erna :D


Ser ni utomjordingen på kinden? :D

LUTFISK! är äckligt..

i det svarta är det en massa text tagen från något stycke ur texten vi gick efter.

Haha älskar verkligen humorn jag lagt in (även om troligen bara jag förstår den!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: