Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

UnhealthyPeopleCanBeHealthy

Kategori: Mina Äventyr

Hade Grymt kul må ja säga! Vi såg 3 filmer och jag rekomenderar alla, vi såg The Crazies, Det Regnar Köttbullar och Eurotrip. Skräckis, tecknat och komedi, finns det en bättre kombination? och på det underbart folk!!! Madde, LeNNeaH, Elin, Filip och Hannes kom cyklandes i sista minuten från morön :D trotts den hemska början med att Lukas skällde och fick sitta i tvättstugan resten av kvällen så tror jag inte det kunde ha blivit mycket bättre!!

Varför Lukas fick sitta i tvättstugan är för att en av dom som kom över är hundrädd och Lukas kan vara lite skrämmande med allt sitt skällande men han fick mat och en till nattpromenad så han dog inte + jag öppnade fönstret helt så han dog inte av värmen från allt tvättande!

Imorgon blire å köpa lakrits, har varit sugen på lakrits hela dagen och om suget inte försvunnit imorgon så ska jag tusan ta en powerwalk med hundarna i skogen.. varför en powerwalk? jo jag har bara ätit onytting i flera dagar nu (bara middagen som är onyttig har inte ätigt godis, chips eller liknande) och till och med jag kan få skuldkänslor på hur jag behandlar min kropp. så powerwalk (får inte jogga med ett ont knä!) på mil spåret och sen lakrits<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: