Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

DanceInPaint,PaintInDance

Kategori: Mina Äventyr

Legat sängbunden idag.. vet inte vad det är som händer men jag mår skiiit :( har inte kunnat röra en muskel och feber hade jag minnsan och illamående, USCH! mår bättre nu som ni kanske förstår, eftersom jag rör mig :) menmen, sånt är livet alla dagar kan inte vara super! Hursomhelst, då jag låg där smått förlamad så gick tankarna om skolan igång och jag tänkte på alla saker jag ser framemot!! Kladda färg<3<3 Rakubränning<3 Kroki<3 Klassen<3 endel lärare<3 att jag slipper vissa lärare xD<3 får tillbaka mina rutiner<3 ÅKA BUSS<3 Mobba dom nya 1:orna<3<3 Haha, med andra ord jag älskar skolan så länge lärarna är bra!

En annan sak jag insåg då jag låg där är att jag har lessnat på blyers, men jag vet anledningen så jag är lugn! anledningen är att jag älskar att kladda färg! då jag kladdar färg mår jag bäst :D Eller då jag dansar, då är livet på topp. borde göra en dans där man målar samtidigt.. fan vad underbart<3<3

I know att det blev många<3 i detta inlägg men jag vet ni gillare<3<3<3<3<3 ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: