Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

Cheos?

Kategori: Mina Äventyr

Hösten är på väg och jag tänker inte spendera denna vinter i converse.. blev lite väl kallt förra vintern! Så jag har kollat på skor nu och hittat 2 godingar<3 Känns lite väl riskabelt att använda klack på isiga dagar men jag har samtidigt väldigt svårt för färgen brun. Vad tycker ni? borde jag riskera livet och gå igenom vintern med klack (väldigt fin klack;) eller borde jag komma över mina tankar om färgen brun?

Jag har tänkt att kolla igenom lite stores här i skell också men man vill ju ha lite valmöjligheter ;P

Kommentarer

  • Josse säger:

    Dom bruna var grymt snygga!

    Dom klackade med förstås, men det är nog lite väl riskabelt... oki att vissa dagar skulle det funka, men sen finns det ju dom dagar då det inte alls skulle göra det (A)

    Jag har faktiskt just kommit över mina negativa tankar om färgen brunt :D (åtminstone på skor!, för ibland är dom grymt snygga!)

    2010-07-29 | 20:29:06
    Bloggadress: http://enhemligplats.tumblr.com/
  • Josse säger:

    Jaa, du kan ju råka hitta något fint här med :D



    Och det var Alex Karev i Grey's Anatomy (A) Eller ja, Justin Chambers som han heter på riktigt.

    2010-07-29 | 20:44:05
    Bloggadress: http://enhemligplats.tumblr.com/

Kommentera inlägget här: