Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

UpInTheAir! ButNoSmile!

Kategori: Mina Äventyr

Här kommer lite DÅLIGA(!!!!!!) bilder från då jag (o mami,papi) var och flög med Tommy!


Kaptenen själv!

Och såhär såg jag ut då vi just lälttat från marken.. ovetandes om kommande hemskheter!


Rönnskär

TRÄSTOCK!!! (AKA nordanå området :)  )

Brödrahemsg. in my heart<3


Nej planet var inte plant på denna bild till min stora fasa! D':
(men väldigt fin bild om jag får säga e själv :O :P)

Efter att ha provat på viktlöshet.. att falla (JA han stängde av motorerna och lät livet ha sin gång i  några sekunder!) Så jag var kanska död då det var 20min kvar av färden och nu har jag tänkt och vara ärlig.. JA jag blev åksjuk och JA jag spydde.. men jag spydde på ett fint sätt så ingen märkte.. och JA det var i en spypåse so no harm there!! och NEJ jag vill inte upp igen, inte utan åksjuke tablett i magen för det var faktiskt väldigt fint däruppe... trotts näradöden upplevelserna! D:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: