Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

NaNaNaNaNaNaNaNaBATMAAAAAN:D

Kategori: Mina Äventyr

He e fan hemskt att bli stoppad av polisen skani bah veta! Jag och Tommy for hemifrån stugan vid 02.00 och vad tror ni vi råkar ut för?? joo vi får en polisbil frammanför oss D:!!!!!! och jag tänker att det är väll ingen big deal bara vi sänkar från våran fina hastighet till 70 men då kör polisen till sidan och låter oss passera och sedan her han på blåröd-ljuset D: vem fick panik? JO JAAAG FICK FAN PANIIIIIK!!!!!!!!!!!!!! Men det visade sig att Tommy bara skulle blåsa och visa körkorten sen var vi klara... dock så hade vi ju polisen efter oss hela vägen fram till E4:an.. så det gick ju sekigt som FAAn :< smått olaglig jag käänner mig :$  Men som sagt på E4:an Bidde lungt igen och inga mer möten efter det :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: