Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

RememberMe

Kategori: Mina Äventyr

Nejmen fy *torkar tår*, jag såg just Remember Me och det var nog en av som bättre och sorgligare filmer jag sett på länge. Var lite skeptisk i början då jag såg att Robert Pattinson var med men han var riktigt bra i denna film och jag hittade knapt något negativt.. konstigt jag kan vara väldigt bra på det ibland. hursomhelt så tycker jag att ni ska se den och inse presis som jag gjorde att Robert kan vara duktig.. då han spelar en levande karaktär ;)

Vad filmen handrar om?.. jag vet inte riktigt.. lite svårt att förklara  (sen är det inte min bästa egenskap att komma ihåg sådana saker) men här har ni iaf en länk till handlingen:  http://www.imdb.com/title/tt1403981/


Kommentarer


Kommentera inlägget här: