Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

ManMustDance!

Kategori: Mina Äventyr

Härlig start på sommarlovet... NOOOOT! Igår på avslutningen hade jag 39graders feber men trotts det så var jag där och smittade resten av klassen ;) tihi. Sedan då vi var klara så gick vi in till dallas (med klack) och köpte pizza sen gick vi vidare till nordanå (med klack och SKAV) och åt upp den, och i vår tur så kom solen och firade med oss :D Dock så blev det inget firande på kvällen då jag närmade mig 40grader :( Smått surt menmen.

Sedan så har min så fint planerade sommar gått sönder :( för som det ser ut nu så blir det inget Peace&Love för mig eftersom jag inte har någonstans att bo, och träningslägret jag sökte till har jag inte fått svar från.. VAFAAAAN D:
Blir kanske inte ens någon longboard heller och jag har inte hört något från stadium om min Kånken :( vad vill världen mig?? min tidigare kallad bästa sommar har blivit till den drygaste ever! Ge mig saker att göraaaa!!!!!
(Har ännu inte fått brevet med anmälan till dansväxthuset.. :( )

(Bild från förra sommaren då jag var med i Västerbottens teaterns
sommarföreställning Hemsöborna)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: