Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

SingingSongsWithASnail

Kategori: Mina Äventyr

Jag har verkligen fasat för att skriva ett inlägg.. dels för att det var typ 2 månader sedan och dels för att jag fan inte orkat. Men jag kan inte vara lat hela livet så här är jag.. wohoo :D  Nu kommer några(MÅNGA) bilder från italien- venedig och Bari, Grekland - katakolon, Turkiet- Istanbul, Kroatien- Dubrovnic.

Italien- Venedig (hotel från 1400)

malin gillar inte bläckfisk!


Suckarnas bro




Båten


Många drinkar<3




Italien- Bari
(en italiensk bekant till mormor visade oss runt)

Och dom bjöd på en 10-rätters lunch! varje rätt var EN STOR PORTION!
Pasta, Pizza, Mozarella, bröd,många små efterätter, kött, gryta m.m.


Grekland- katakolon
(dom rosa träden var överallt)

här var dom stora tävlingarna! och de var bara män som tävlade här, nakna!
dom gned in sig i olja och sand för att göra de svårare för motståndare och skydda sig mot solen.


Morfar stod och vinka då vi kom tillbaka med bussen<3

Turkiet- Istanbul
(Här var jag inte iland men bilder får ni)



Kroatien- Dubrovnic (mysigt som tusan)

Something, somewhere went terribly wrong.


Folk: (JAG, ÅSA O... TOMMY)

TRIPP, TRapp, trull.... :<

NORRLÄNNINGAAAAR

(smått solbrända :P)

Awwww..

VÄRMLÄNNINGAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: