Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

Don'tTellMeTellMyGoat

Kategori: Mina Äventyr

Kom just hem från ELEN.. vad gjorde jag där så här tidigt på morrn?
Jo jag for dit igår med tanke om att se Orcar-reprisen med dom och sen sov jag över :D
He va AWESOME! även om vi hade lite dötid i 45 min D:
Men he var kul och jag blev som vanligt mobbad för mitt gillande
av Michael Jackson då vi spelade GuitarHero (eller vad det nu hette :P )
Men trotts Mobbandet så: Måste det göras om :D

Men om jag ska prata lite om Oscarn så blev jag lite besviken..
hade hoppats att AVATAR skulle få dem flesta.. Men neeeeej.
Istället kom 'The Hurt Lokcer' från ingenstanns, hade inte hör ett knyst om den innan..
Måste man ju se den ... men den verkar ju bra så då kanske det inte blir så farligt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: