Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

FYYYYYY!

Kategori: Mina Äventyr

FYYYYYYY!! jag besökte tandläkaren idag.. i tro om att jag bara skulle byta tråd..
men NEEEEEEEEJ så blev det inte. Nu har jag fått gummiband som är
DET FULASTE OCH ÄCKLIGASTE JAG VET!!
Bra nyheten är iaf att jag BARA(?) kommer att ha tandtällningen till oktober/november...

En annan sak som är FYYYYYY!! är att det är plusgrader.. PLUSGRADER?? VAFAN?
Det regnar också! Det är INTE kul att skotta Glibb ska ni veta!
Och jag som hade tänkt att åka från take :(

men nog gnäll, kan gissa att några av er är lite glada för nu kommer jag att vara myyyycket tystare :P
Hur som helst är jag döds trött.. vad kan det bero på? men jag är samtidigt väldigt besviken D:
Ville verkligen se Oscarn igår (och hoppa tak) :'(  TAGGA TISDAG :D
Drikker mitt kaffe nu.. MUMS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: