Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

Oh!ByTheWay...

Kategori: Mina Äventyr

Hade helt glömt bort bloggen och klandra mig inte jag har haft fullt upp med EOS projektet vi haft den senaste veckan. Innan dess så har jag inte suttit vid datorn förutom då skolarbete kallat. Hursomhelst så skriver jag nu och troligen blir det några till inlägg för imorgon börjar saker hända och jag kommer få superkul :D so stay tuned!
oj jag glömde nästan men nu äre så att igåår.. var jag och besökte den elaka doktorn, elak eftersom hon/dom alltid får en anledning att säga ''hoppsan'' eller ''Oj då'' D: och igåår då jag tog bort tandställningen (iiiiiiiiiiiiiiiihhh) försvann även ganska mycket av mitt tandkött då hon slipade bort limmet.. vem gör så?? och då jag vågade kolla in i spegeln där uppe ser jag blod i hela munnen och hon är och slipar under tandköttet!?!?!? under! alltså i roten på tanden! jag tror inte att det är där limmet sitter! nä fy fan! Glad att jag nu kommer att slippa fara dit lika ofta, usch!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: