Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

WhatToDo?

Kategori: Dans

Mått piss hela dagen och en mycket viktig danslektion och workshop har gått förlorat. Lever på tabletter eftersom imorgon ska jag o Pia se Harry Potter + vi ska gratta Roma och köpa tusen julklappar = får inte missas, så ävenom jag ligger döende så måste jag leva igenom skolan så jag får tillåtelse att genomföra alla mina planer!

På tal om dans så var gårdagen väldigt underbar, även om det är anledningen till att mitt liv är piss just nu. Kan inte berätta allt men det började med att bussarna inte har passande tider och jag fick vänta utomhus i 1 timma i 17 minusgrader på att bli insläppt till dansstudion där jag inte vill säga varför vi var där, förutom det uppenbara :D berättar mer på onsdag då allt är klart. anyway på kvällen såg jag Johanssons Pelagoner och dans en underbar föreställning trotts att världens jobbigaste folk satt bakom mig, dom fnittrade i mer än 20min och föreställningen var 35 = inte okej, ska man se så måste man visa respekt mot dom som medverkar och dom andra som ser på kan man inte det så försvinn!

En annan sak som borde nämnas är att jag mådde piss redan innan idag, mått piss hela helgen AKA så mådde jag piss under föreställningarna men är man bäst så är man.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: