Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

KvackEKvack

Kategori: Mina Äventyr

Hihi hade ju en dötimma på stan idag så först gick jag runt och kollade om det inte fanns en konstig affär som öppnade innan 10 (eller 12 D: !!) självklart hittade jag ingen, heju söndag! menmen, jag gick till nordanå och satte mig där tills en massa änder(??) kom fram teh me och jag gav dom mitt bröd jag skulle ha till lunch. jag hade en kycklingsallad brödet var bara eftersom jag inte orkade lämna det hemma :) så jag matade dom och dom var så söta och ganska närgångna :> kändes som om jag såg in i framtiden, jag som mata fåglar, uteliggare med djuren som mina enda vänner, LÖVELY<3<3 haha nää kanske inte men skulle vara lite mysigt.. eller ;)

Dom gick som under och runt fötterna<3<3

Min bänk (framtida hus!?)

Jag gick då det började regna och då följde dom mig som små ankungar en bit<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: