Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

WantANumber,Guess!

Kategori: Mina Äventyr

Wooow nära ögat :) just då jag var var påväg in i drömmarnas land så kom jag på att jag inte har berättat vilken dag det är!! Skandal, haha eller inte eftersom det är min blogg men eftersom det är min bror så kändes det ganska bra o berätta :D Jo det är så att idag fyller geniet i familjen år, A.K.A. Tommy Olofsson min storebror. GRATTIIIIIIISSS!!! känns lite dumt att man inte kan säga det face to face eftersom han är i västerås och pluggar till pilot menmen hoppas han läser detta! Nu får ni inte tro att eftersom jag glömde berätta här så har jag glömt gratta honom också men så äre inte, nä jag grattade honom redan klockan 07.40 innan någon annan i familjen :D och då jag kom hem så hade Pia honom i telefon så då sjöng jag lite med min underbara röst, haha tror tusan han sluta lyssna då han insåg vad som var påväg menmen :D

Först en serriös bild, denna är lite gammal men hittade ingen annan då'n flyger frammifrån)

Sedan en baraföratt bild då jag och han är så awesome man kan va! dock smått solbrända :P

Kommentarer

  • frida säger:

    dåligt med uppdatering här tycker jag.. :>

    har du kanske gått och skaffat dig ett liv hanna? då kanske du kan visa mig hur man gör?

    2010-10-02 | 17:47:44
    Bloggadress: http://friidanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: