Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

BilderÄrSen

Kategori: Mina Äventyr

Lite sent men jag är hemma!!! Kom hem vid halv 10 på fredags kvällen efter en dag fylld av flygplan och flygplatser, tåg, tunnelbana och buss. Var lite nervös inför vägandet av min väska efter som det kändes som att det gått upp några kilon. Rätt hade jag och den vägde 19,9KG.. WOW!! gränsen är liksom 20kg så jag var inte långt ifrån. Så som ni kanske kan tänka er var jag ganska trött efter dragandet av denna väska och det ledde till att jag tyvärr inte orkade fara och fira Olivia då jag kom hem.. även om dom troligen gått dill en 18 gräns clubb så var det synd att jag missade.

Sen direkt på lördags morgonen for vi till underbara hjoggböle (stugan). Där vi upptäckte att vi haft lite besök av råttos/möss, och bättre blev det inte då vi insåg att internet inte fungerade. Tillbaka i Ursviken längtar jag efter Tisdag då Brorsan kommer hem igen, blir ett tidigt firande av mig också så att han inte missar det. Awesome men jag vill fortfarande ha min smörgåstårta den 25 maj!
Härligt med hela familjen samlad!!! :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: