Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

AndSoAnotherDayArrives!

Kategori: Mina Äventyr

for hem från skolan eftersom jag mådde allmänt piss och käkade vitaminer i tusen, mådde bättre mot kvällen och for till träningen. nu käkar jag tabletter och vitaminer.. om inte det gör mig frisk så finns inget!! anyway så måste jag bli frisk för imorgon ska jag och Olivia kolla olika trafikskolor så vi är redo den dagen då it's THE DAY!
vi ska även käka middag med matilda och sara på dallas vid 15.00 innan skolan så om jag inte är helt frisk är det bara att tugga tabletter och pallra mig dit.

varför vi äter middag innan skolan är eftersom vi har öppet hus på anderstorpsskolan så en massa små nior kommer på besök och vårat jobb är att skrämm.. nej jag menar lura in dom små lammen i vargens stuga och äta upp dom.. eller hur var det nu? haha okej inte så hemskt men ändå :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: