Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

Cangatus

Kategori: Mina Äventyr

Fick en oil-burner från Indiska av syrran i julklapp. yay! Dock så har jag inte använt den föränn idag.. köpte en doft från TheBodyShop och var tvungen att testa. Pomegranate & Rasberry, får se hur det blir hoppas den inte kommer fram för söt.. annars har jag ju mitt lilla lagen dock mest juldofter hmm. Citron och vanilj borde ju passa bra till sol iaf :D Har försökt att hitta jordgubb.. för min förra är slut och den finns inte längre på TheBodyShop :( har ni någon aning var den kan finnas så snälla berätta! :)

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Hanna! Jag var på coop idag och såg att dom hade jordgubb där. Ingen aning hur den luktar men... just thought i'd let you know! :D

    2011-01-30 | 21:07:43
    Bloggadress: http://enhemligplats.tumblr.com/
  • Matilda säger:

    jag hittar inte trailern :O

    2011-01-31 | 15:02:56
    Bloggadress: http://cloudberryblue.se

Kommentera inlägget här: