Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

NoMeat?!

Kategori: Mina Äventyr

Kom förbi en sida om varför vegetarian och hittade lite sidor där som jag kollade vidare på och jag har nu börjat kolla upp lite recept. Även om det kommer att blir svårt men mer ekologiskt och mindre kött ska jag försöka med, har sedan några månader tillbaka slutat äta det mesta gris relaterade köttet (korv, skinka etc.) mest för att jag tycker det är äckligt. Kyckling min stora kärlek kommer att vara det svåraste eftersom det verkligen är det jag lever för! men vill man tillräckligt mycket så kan man...  Dock så bor jag fortfarande hemma med kött älskande familjemedlemar så svårt blire! Och att bli veg är nog något som för mig kommer att ta år av bearbetning precis som det är att sluta röka. (har aldrig rökt men som ett exempel)

Kan säga det redan nu att jag längtar så sjuuuukt mycket till den dagen jag flyttar hemifrån och kan äta och leva hur jag vill!

Kolla videon på denna sidan och ni kommer att börja tänka som mig! Känsliga tittare varnas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: