Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

TjugaTjugaTjugaTjugaWooopWoooooooop!

Kategori: Mina Äventyr

Mitt nyårs firande är ju fortfarande ett litet mysterium, but no more.

Viste ju att jag skulle jobba 14.00-21.30 i garderoben på lövångersrevyn, frågan var ju bara om jag skulle göra något annat än familjen. även om det lät väldigt frestande då dom berättade om nyårs middagen dom skulle göra. Dock så föll jag inte för betet utan lyckades i sisstabestämma planer med LeNNeaH, Elin och deras klasskamrat Jenny. med andra ord så skulle nyår vara ganska likt förra året då jag jobbade samma tid samme ställe (dock så hade vi lite besök av ambulansen förra året då en i publiken fick en hjärt attack och en svimmade av lågt blodtryck). spenderade även förra nyårs med LeNNeaH, Elin fast ingen Jenny istället var Madelene där :)

Jobbandet gick bra inga samtal till 112 och en som jobbade med mig har en kontakt i Nya Zeland som jag kan få låna (framtiden) och så träffade jag självklart härligt nyårsfolk. Eftersom jag bara stod i garderoben blev det mycket spring och att få 8:a jackor på en och samma gångavar kanske inte så underbart som man kan tro, men det flöt på och då sissta jackan var borta for jag vidare till Elin.

Vi gjorde inte så mycket spelade spel skratta, det vi brukar göra. så självklart såg vi fyrverkerierna underbart, har varit ovanligt glad denna vinter. Ingen depression eller annan skit, härligt. slutade kvällen med att jag snodde Elins soffa och hips vips så var klockan 11.00 och den vakna delen av nya året började.

en ny låt som har spelats en del senaste tiden;Fuldans av Fulkultur

Kommentarer


Kommentera inlägget här: