Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

CharlieTheSeagull!

Kategori: Mina Äventyr

Målade för första gången sen sommarlovet började idag! Kändes bra och jag ska se till att jag gör klart den!
Det som fick mig att måla var underbara människan Matilda! Hon drog ut mig ut min håla på finaste dag och tusan vad härligt det var att bara prata vid älven i solen! Mata fiskar<3 Hon målade och jag försökte!
Vi hade en underbar gubbe som satt i närheten, han gav måsarna namn och avslöjade världens hemligheter. Som att måsarna är det nya luftvapnet!!! Att man inte ska bada i älven för fiskarna hinner äta upp ens ben innan man ens hunnit stiga upp ur vattnet! Vi fick också veta att han träffat mig och Matilda för 1,5 år sedan och då hade vi storleken som en 3åring... nu har vi vuxit men inte kan vi lura honom inte, vi är småfolket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: