Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

MittTerminsBildRedovisning

Kategori: MyArt

Okej, vad händer i livet... jo jag hade en Mitt Termins Bild Redovisning i torsdags.. hade glömt det så i tisdags gjorde jag en helnattare och fixade klart ena bilden och onsdagskvällen blev den andra klar. Vi skulle visa en valfri och en om Barnkonventionen.
Den valfria blev en akvarell och för att hitta inspiration kollade jag igenom bilderna vi har från resor världen över. Hittade en mapp från då Pia var i Afrika med moster Åsa och mormor Berit. självklart blev det en elefant och eftersom jag ritade den i mörka natten så blev den full med sprakande färger<3 sånt gillar man :P
Barnkonventionen har jag ingen bild på men stjärnorna jag använde kan jag ju visa!

Jadu, såhär ser det ut då jag jobbar på, total mess! :D

Den ser inte ut såhär i verkligheten...ändrade ljuset osv :)

mm, vad kan man göra med dessa små godbitar? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: