Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

18!

Kategori: Mina Äventyr

Drömde att jag hade 4:a armar, 3 ben och ett tredje öga i pannan. Helt normalt! Sen då väckarn ringde hade jag en konstig tanke i huvudet att jag var tvungen att trycka på Snooza tills alla mina fingrar växt ut... vilket ledde till att jag försovde mig lite men jag hann i tid till skolan iaf.

Hursomhelst, jag steg upp och trotts min lilla sjuvsovning så kände jag mig perfekt. Solen sken och dom första kläderna jag hittade var inte så hemska och allt bara flöt på. Fick snabb bussen med sittplats och jag lyckades plugga inför provet som även det flöt på bättre än väntat, efter det provet var resten av lektionerna inställda, Nice!

Fortsatte med lite egentid framanför datorn där jag äntligen lyckades förstå mig på installationen av Portal 2 och sedan for jag vidare med mamsen till Maxi för en snabb handling. Där jag införskaffade en honungs melon till kvällens avslutning med dansen. Vi hade först en lugn lektion där det började med en sång till mig och som fortsatte med att jag blev upplyft. Det var rätt så läskigt att inte ha någon kontroll och bara flyga så högt upp i luften, men kul var det att prova på känslan av ett stagedive. Fortsatte med att vi mest jobbade med egenskapande koreografi och det fortsatte sedan med en massa hackande av frukt och skratt.

Salladen med glassen var mums och då vi fick Stearinljus föreställnings skivan blev det perfekt.

I helgen var det tänkt att jag och Matilda skulle firas men eftersom jag inte kände för att störa på 92:ornas förfest på Toxicbar så får vi ta det vid ett senare tillfälle. Istället blir det lite annat mer mys aktiga planer: Bio, filmkväll, Picknick, volleyboll, m.m.

Kommentarer

  • Oddgry säger:

    This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

    2011-12-02 | 08:40:33
    Bloggadress: http://oddgry.blogimagine.com

Kommentera inlägget här: