Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

PeekABoo~ISeeYou~

Kategori: Mina Äventyr

Kom på att jag ännu inte berättat hur brännbollen gick!
Det var awesome! Kände hälften men nytt folk är bara trevligt. Började med lite uppvärmning av att svinga lite och prova kasta medans vi väntade på dom andra. Slutade med att vi började utan dem och så fick de hoppa in då de kom. Spelet flöt på bra dock så var det ju lite tråkigt att ingen räknade poäng men det ledde ju till att ingen blev stressad. Vi fick storfrämmande av en älgko, riktigt mysigt att den kom lunkandes runt planen... tills några fick för sig att jaga den men boys will be boys.
Senare då vi lessnat blev det att tända brasa och leka lite kurragömma med dunk. Självklart blev jag och svårare blir det ju då man inte är säker på namnen. Gick bra och jag slapp vara ännu en gång, Yay me!
Medans killarna var på taken och härjade hade vi tjejer lite kul vi också!

Kommentarer

  • Madde :) säger:

    En fantastiskt fin eldbild Hanna!

    Du vet ju hur jag är med elden..höhö:]

    2011-05-28 | 19:14:23
    Bloggadress: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: