Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

TheWayItIs.

Kategori: Mina Äventyr

Igår var nice! bara så ni vet ;)
Ska snart fara och handla med mami, och efter det hämta hem Hubbe.
Jag skulle nog låta dem behålla honom om det inte vore för lillasyster.
Inte för att jag ogillar Hubbe men det är lite mycket med 2 hundar.
och jag gillar Lukas mer!

En annan sanning är ju också att Lukas gillar Hubbe väldigt mycket! Bästa kompisar.
Det första han gjorde då han kom hem var att leta efter honom innan han hälsade på mig.
Bromance<3

Kommentarer

  • Bror säger:

    Hubbe däremot tycker nog att det har varit lugnt och skönt, visst han har saknat honom men ibland kan det vara skönt att ta en paus från duracellkanin. Det vill säga ungefär samma förhållande som vi har till Linnea emellanåt ;)

    2012-01-15 | 19:13:01

Kommentera inlägget här: