Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

PlidderPladderKaZaaam!!!!

Kategori: Studenten+balen

Ojojoj! Idag har vi sprungit fram och tillbaka! BOKSTAVLIGEN!
For till en underbar fransk skräddare för att sy upp klänningen, insåg då att jag inte kan göra det utan rätt BH. Iväg och köpa BH, insåg att jag köpt fel BH, iväg och köpa ny och rätt. denna gången tog jag med klänningen för säkerhets skull. Så idag har jag satt på min balklänning 4:a gånger, med nålar och allt!!! + skorna på 14cm!!! Dock så var det värt det så fin som den kommer att bli i slutändan!
Hursomhelst så tog det kanske 2½ timme. Så då det var klart skyndade vi oss ut till kusmark för att komma underfund med hur mitt hår skulle se ut på baldagen. Där är jag också inget annat än nöjd.
Sen efter det tillbaka in till stan så mamma kunde fixa plakatet. En ricktig fläng dag!

Whew~ nu ska jag varva ner och sedan ge mig själv en tidig kväll<3
Denna drycken var det som räddade mig från panik+gråt, rekomenderas stort.
Nya favoriten! Gäller det bara att prova de andra smakerna, spännande :D
http://picture.yatego.com/images/486a586e4ff5c6.6/arizona_pomegranate_green_iced_tea_mehrweg-kqh/arizona-pomegranate-green-iced-tea-eistee-glasflasche.jpg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: