Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

SaganOm

Kategori: Mina Äventyr

Då Hanna skulle bleka håret.
Så i torsdags gav jag Olivia the go sign! Hon började i mitten och jobbade sig åt sidan...
What we did not expect, var att medlet skulle ta slut... PANIK! Eller inte...
Men så fort ena halvans tid gått ut och var borta drog vi till ica...
Vi köpte blekning av annat märke som vi trodde skulle funka som H&M's...
Boy were we wrong! Så med det starkaste blekning på ena sidan och inte lika stark på andra, har jag nu lite olika hårfärg. Dock så gillar jag det! Inte helt fel... Men det försvinner på söndag ;)
Ser verkligen fram emot då jag är klar med detta! No more kinderägg!? :D
GJ Hanna.. GJ..
Nu ser set inte så super blont ut som förra bilden, men då ska ni veta att min utväxt är BLOND, inte längderna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: