Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

PewPew

Kategori: Mina Äventyr

Blev ingen Paintball, istället blev det LaserDome!!!
Killarna tog 1-3platserna men jag kom iaf 4:a så långt efter var jag ikket.
Vi körde lite airhockey och ett bilspel senare och tro det eller ej men jag fick min revanch. Ingen airhockey för min del men jag körde 3 omgångar på bilspelet och första gången förlorade jag mot Pär men vann i rematchen och så vann jag mot Anthon också! Hihi! Den utan körkort vann, ljus framtid alltså.
Synd är så var vi där just innan dom skulle stänga, annars hade vi nog kört en omgång Paintball m siliconkulor som vi fick först veta att dom hade då vi kom dit.
Här är våra motståndare Pär, Anthon och Mikael... hur kunde vi förlora? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: