Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

CatchMe!

Kategori: Mina Äventyr

Jag + 2 andra jobbar ju denna vecka som ledare på ett acrobatic läger. Dock så gör vi inte så jätte mycket. Checkar av dom då dom kommer och sedan om dom gör illa sig så tar vi hand om dom.
Igår satt vi mest och kollade på så efter ett tag kastade en av tränarna oss några jongleringsbollar så jag finslipade mina skills där. Kunde jonglera med 3 innan men nu gör jag det i en längre tid.

Idag var det inte mycket att göra heller men vi hade några skadade. 2 småsaker som var över på 1 min men sedan så var det en liten pojke som ramlade och slog i rumpan på en kant så han började blöda och då vi tagit ut han för omplåstring så faller han ihop!!! Tur är så han jag se varnings tecknet - ögonen in i skallen så man såg vitorna -  så jag hann fånga honom men det var lite läskigt ett tag där. Tror att det var chocken som gjorde det för han hade inte slagit i huvudet.
USCH, inget mer sådant för resten av denna vecka tack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: