Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

GiveMeACall

Kategori: Mina Äventyr

Är inte utan dator, vilket känns otroligt bra!!! En gammal liten burk, men det går iaf. Blev nästan galen eftersom det enda jag kunde göra var att sitta frammanför TV:n medans regnet smattrade ned! Vad finns det att göra med folk då det regnar lixom? Ingen vill gå i närheten av ytterdörren. Så jag har lärt mig att se 5 program samtidigt! och det är inte lite zappande. Jag som inte brukar störa mig blev nästan galen då jag insåg att alla program hade samma tid för reklamen!!! D:

Imorgon blir det dock att fara in till stan och uträtta några ärenden som kommer med denna ålder! Banken etc. Bläää har undvikit det så länge jag kan men om jag inte far imorgon kan jag förlora 1050kr så det är bara att släpa mig dit.

Brorsan: Härligt att höra! Lite lättare om hjärtat blev jag nu :D

Kommentarer

  • Brorsan säger:

    Vilken burk sitter du vid nu? har ni fått tillbaka den gamla 2.6:an?

    2011-07-26 | 22:17:42

Kommentera inlägget här: