Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

ViVissteBådaAttDennaDagenSkulleKomma

Kategori: Mina Äventyr

Jag är trött och tror att det är på tiden jag bryter detta 3:år långa förhållandet innan du gör det. Känns lite ångersfyllt, men vi har båda förändrats sedan den dagen vi träffades.
Det var Tommy som fixade vårat möte och det är nu även han som har visat denna snygging, och tyvärr så har jag svårt att säga nej denna gången. Du har varit mig trogen och det är nog bäst om vi slutar på topp.
 
Så detta är min nya kärlek~ HTC ONE S
Jag heter HappyHannaMaria på instagram där bilder från min tråkiga vardag kommer fram! (rim?)
Till och med jag bytte upp mig till slut!? tvivlar att denna kommer leva 3 år.. guess only time will tell:)
 http://www.swedroid.se/wp-content/uploads/2012/02/htc_one_s_official-1.jpg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: