Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

IJustDon'tFeelComfortable:(

Kategori: Inget Att Säga Men Babblar Ändå...

Jag brukar gilla att jobba även om jag blir väldigt trött, men idag var en plåga!
Mejeri och frukt! de saker jag vill undvika var jag satt på (förutom charken då)
Jag frontar, bakar eller sitter i kassan hellre (vet var torrvarorna ska vara). Hellre kassan än allt annat!! Varför kan ni kanske undra. Mejeriet är mest för att jag inte har koll vart saker är där och att få ögonkontakt med en handlare mellan mjölkförpakningarna är inte det härligaste + det är KALLT. Charken är för att jag inte har koll! Är inte inlärd där så jag vet inte vad eller hur något ska göras och måste då alltid fråga. Frukten är för mest för att jag också där inte är inlärd, vet inte om jag tar fram rätt grej etc.
Trots mordförsöken, myggen och att bli blöt då man gick utanför tältet så vill jag tillbaka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: