Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

SoWhenYou'reOutToSea,IHopeYouThinkOfMe

Kategori: Mina Äventyr

Kom just på att jag har kvar denna. Så varför inte skriva en liten uppdatering.
Jag är kvar på Xzakt och är nu fullt utbildad inom supporten.
Ett år... Fast anställning, omöjligt att förstå hur snabbt tiden kan gå.
Även vilken känslomässig bergodalbana av att man hela tiden tror att man inte ska få fortsatt.
Men jag är kvar, har även en egen lägenhet som är underbar.
Trots att jag jobbar heltid så försöker jag få in lite resande.
Fort till Gambia i April vilket var underbart. Så mycket leenden och fina människor.
Samt nu över midsommar ska jag hälså på Tommy i Girona :D
Ett stabilt liv och det är så otroligt skönt!!
(Bild från mitt Girona arkiv)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: