Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

Mestre

Kategori: Venedig

Idag har jag varit i Mestre och SHOPPAT!!!! Fan härligt, trodde inte jag skulle köpa något ett tag där men i Mestre hittade jag 2 t-shirts med underbart tryck, 1 Vaniljparfym, 2 par örhängen och en turkos BH. Sedan åt vi en jättegod lunch bestående av macka med tonfisk, egg, majonäs och till det ett glas vatten. MUMS!
Vädret var inte lika bra som igår då det var blå himmel och varm sol hela dagen utan imorrse var hela venedig inslöjad i dimma och det var 0grader, men det blev bättre och nu är det nästan lika varmt som igår. Nu sitter jag på rummet och vilar fötterna efter oavbrutet gående(finns ju bara kanaler och gränder, inga bilar alls) och så jag svalkar strupen med en Pinneapple Breezer (mycket sånt nu) och bara vilar. Sköönt~! nu är det dags för middag och jag hoppas det blir pasta!

Hann ju inte skriva igår men gårdagens middag blev italiensk Pizza, dock inte så märkvärdig. Pastan är godare kan jag iaf garrantera. (tyvärr inga bilder ännu)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: