Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

BaBaBlaBlaBlaaaa

Kategori: Venedig

Gött o träffa släkten känner hur min norrländska blir blandat med värmländska.. inte lika gött. Hur som helt så gick flygresan bra, vi mellanlandade i Frankfurt något jag inte gillade. Kalla mig vad ni vill men jag skulle inte frivilligt besöka Tyskland, landet ger mig kalla kårar och språket är ju hemskt. men vi var bara där i 2 timmar sedan lög vi vidare till Italien~. gu va fint he va! grönska överallt, blommor, sol, solbrunt folk<3 från hell to heaven! dock så var det ju inte lika grönt inne i venedig. vi tog en buss från flygplatsen till en båtbuss, där blev vi sepparerade för många skulle på men vi hoppade ju av på samma hållplats så he var int så hemskt. så vi for till hotellet (efter 10min gående trappa upp trappa ned med stora resväskor) hotellet var inte lätt å hitta för ingången var låst och istället fick man gå runt till grände bredvid och gå in genom en siddörr... och då man kon in lå luktade det kloak och sedan så var det 4:a trappor upp till själva incheckningen och rummen.
Åt en supergo tonfiskpasta till middag.. eller det var förrätten men huvudrätten var så äcklig att jag knappt vill nämna den.. det var kokt kött med äcklig vitvins-sås >: UUSCH!

(Har inte hunnit lägga in några bilder ännu.. sry)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: