Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

Kuckelikuuuu~~

Kategori: Mina Äventyr

hihi, jag blir så flinig då jag ser moppepojkar måste jag erkänna, cyklade ned till konsum för å inhandla onödigheter och då jag kommer ut och går mot cyckeln som stor vid dom börjar de som har moppe vrida på ordentligt och showa m.m. haha oj, nejmen jag dog nästan! och just då jag far iväg så slutarom<3 aah it's good to be young! :D Nej jag vet att det inte är bara mot mig dom göre men det är ändå så kul :P dom e som små tuppar allihopa!<3 så minns man då en själv var i den ålder, dock så är jag tjej men ändå! man ville ju styla inför killarna ju! ;)

En Honda MT5 vare jag hade dock så var min helt svart, inget fulgult här inte! Jag säger hade eftersom den startades för sista gången förra sommaren på väg mot sommarjobbet jag hade då.. fick cykla resten av sommaren men den är inte mindre älskad, trotts att den altför ofta inte gick snabbare än 15 och ja man kunde gå om den i en brant backe!! D:

Kommentarer

  • Alexander beritsson //Berra\\ säger:

    ahhh din gamla go moppe^^ saknar den :3

    2010-08-06 | 04:06:07

Kommentera inlägget här: