Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

GiveMeStrenght!

Kategori: Mina Äventyr

Har verkligen inte orkat med bloggen nu med skolan och allt! eller allt... jag har inte gjort så mycket annat men jag blir verkligen deprimerad då det regnar så jag har bara deppat. eller lite har jag ju gjort! har köpt årets vinterskor (bild kommer senare), myst med Pia i Hjogg och jag har hejat på syrrans simtävling i byske, där det också regnade! hoppas på bättre väder imorgon och att vi får veta något från DVH, dom har varit väldigt tysta på senaste men förhoppningsvis så börjar vi nästa vecka<3<3<3<3

Borde kanske berätta lite om första skolveckan.. eller :) nä det är allmänt skit, massor av hål och världens sämsta lärare!!! hade ju valt naturkunskap B på individuella valet och dom lovade att vi inte skulle få Dag.. vem tror ni vi får?? Jo Dag!!! :(

Här är mitt schema.. vi har bra slutartider men det kunde ha vart bättre och pga lärarna kommer det att kännas som att man har låååånga o tråkiga dagar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: