Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

MindOverBody

Kategori: Mina Äventyr

Jag har upptäck att jag börjat bli smått anorectiskt(stavning?).. jag gillare int me under trästocks var det lite praktiskt att inte äta för all mat var super dyr... och JA jag vet att det är farligt men varje gång jag ska äta blir jag illamående och slutar. haha så gåre'å föräldrarna int är hemmen fö'å kan ingen tjata på en.. buuuuuuhuuuu!!!!! I want my mami<3

samma hände nu då jag skulle göra sen middag men jag kontrade med att ta fram en kyckling file iaf så om jag inte äteren ikväll så gåren dålig hihi.. jag hatar att slösa så då blir jag drabbad av något vid namn samvete och kommer troligen att äta upp'en innan klockan slår allt för sent :D (hur illamående jag änn må vara!!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: