Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

SweetScentWhatAreYou

Kategori: Mina Äventyr

Då jag gjorde mig i ordning för att fara och handla in maten för veckan så spraya jag som vanligt på lite parfym och insåg till min förskräckelse att namnet nästan är bortnött D: och eftersom jag verkligen kommit att älska denna flaska så gick jag snabbt in och sparade hemsidan. Märket heter http://www.yves-rocher.se/ (kanske är det affären som heter så) och är franskt och är inte så jätte dyrt! vilket är perfekt för en fattig student ;) hursomhelst då jag var in på sidan såg jag att det fortfarande är rea och snabb som jag är kollade jag upp allt jag ville ha... tyvärr så var nästan inget av dom sakerna på rea så istället tänker jag vänta till senare för just nu behöver jag inget av sakerna (haha) kanske jag kan fixa några till julklappen :D


Psssst--> väldigt mycket av det dom säljer är ekologiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: