Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

BleedingI'mWaitingForYou

Kategori: Mina Äventyr

Dansveckan i Vilhelmina var ÅSMMMM :D många nya vänner! kanske några bilder sen.. kanske :) Sedan har jag ju sarit på kusinträff och det var kul.. dock så var jag lite trött efter bussresan så jag var inte så social :( men det blir igen någon gång iaf :D Nu sommarjobbar jag i all dess tråkiga glans.. ser efter en massa unger som lär sig dansa breakdance.. haha

Äntligen framme till huvudsaken med detta inlägg :DDD vi hade en kring gående kisse på gatan idag (suuupersööt :>) och då jag kom hem så stod den på bron så jag plockade upp den och gosa... tills Tommy öppnad dörren och hunden smiten och hoppar på katten som klöser upp mig och springer till högste träd :( vi fick ned kissen efter ett tag men inte kommer jag att få se den igen :(( dumme Lukas!

såhär sågen ut fast den var beige med mörkbruna ränder :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: