Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

AMAGAD!NoWay!!!?D:

Kategori: Mina Äventyr

Kom just på att det skulle vara någon mtv gala nu i november och tur jag tänkte det annars hade jag säkert missat årets EMA!! Dock så är den imorgon så chansen att jag glömmer finns fort. Hursomhelst tjejkvällen blev awesome om än väldigt tjejig! Vi såg bara sockersöta filmer t.ex. A Cinderella Story, vi spelade även ett gammalt Julia-spel och upptäckte med ett litet skratt att ''Viktor'' ser exakt ut som Robert Pattinson och eftersom spelet är gammalt så tvivlar jag inte på att det mycket möjligt kan vara han. För om jag minns rätt så var han ju modell som yngre! Btw så är spelet i sig ganska fult för vissa av killarna på korten är till utseendet 7-9 år D: INTE OKEJ! Usch för p12:or!!!!

Julia SpeletRobert på Viktor kortet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: