Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

It'sInYOurHead

Kategori: Mina Äventyr

Känner mig helt blank i skalln, allt har gått så snabbt :) träningen är igång till 100% och denna vecka är jag bara ledig 2 dagar och dom dagarna har olika folk bokat upp, inte för å klaga men jag har en känsla att livet leker lite snabbt. hursomhelst idag var awesome eller ja en vanlig skoldag och sedan träning, och på träningen fick jag veta hur det känns att få en äckta fet käft smäll med baksidan av handen, haha nu tror ni väll at jag är galen som tyck he e kul men det lät mer än vad det kändes och jag har insett att den mesta kan hända på dansgolvet!

oj, he blidd mycket svammel men jag har ju int skrivit på ett tag och mycket har hänt och mycket kommer ni aldrig att få veta men det där är idag iaf :D här får ni även en mumsig bild från förra årets fruktsallad vi hade med klassen, har ingen bild på kanelbullar så därför denna

Visst håller ni med att det inte finns något godare än fruktsallad o glass en var sommardag?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: