Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

OhWhatAWonderfulWorld

Kategori: Estet

Idag började vi jobba på väggen jag berättade om i tidigare inlägg, kommer en bild senare men internet är lite velig idag så vi får see hure blir.

Hursom helst då vara superduper kul!!! färg överallt och jag menar överallt... håret, kläderna, ansiktet, händerna, skorna, ja överallt!! det är i sånna här stunder jag mår som bäst och en annan sak jag glömde nämna i förra inlägget är att väggen är vid entren så alla ser den, hihi vi hade en  ganska så fin publik ett tag där :>

Updatering bilder<3:

Lite tråkigt nu då man vet att allt detta redan är överkluddat av 3:orna menmen det är en ny dag imorgon :D

FÖRE (ettorna hade ju varit där innan vi börja så den var inte vit innan egentligen menmen.)


EFTER:

höger sida

center

vänster sida

det enda som fortfarande var synligt efter att vi kladdat över ettorna var den röda tellitubbsen men egentligen inte eftersom felix målade om den så den blev fränare!

Det var även Felix som målade den gula med lite hjälp, alla hjälpte(förstörde) ju som överallt

Här har vi felix, han som leder allt.

trädet var väll det jag gjorde (med Lina och MatildaL) som fortfarande existerade då jag fota. eller nä jag var med och gjorde målnen längst till höger också och man kan se en grisknorr också och i den röda tellitubbisens mage gjorde jag också en gris :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: