Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

WatchAndLearn!

Kategori: Mina Äventyr

Höstens schema... det är som taget ur en mardröm! Det är för hemskt för att visas och pratas om, och detta säger jag i allra största hemlighet. Så skvallra inte! måndag-onsdag kan jag acceptera att man slutar sent eftersom jag ändå har träning efter.. men torsdag och fredag? Deppressionen och mörkret kommer hur man än gömmer sig med ett schema som detta. Allt detta trotts att dom lovat oss ett fint schema. Blööööh!!!
Anledningen jag klagar är eftersom jag går Bild, vi borde knappt ha några lektioner om man jämför med Natur...

Kommentarer

  • frida säger:

    inte helt okej.. förstår inte ens vad alla lektioner är för något? :( haha

    2011-08-22 | 14:29:54
    Bloggadress: http://friidanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: