Klubbmonster

PainIsArtAndArtIsPain, WhoAreYouToJudgeMyBrain.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAHH

Kategori: Mina Äventyr

Ett lite sent glädjerop men endå! :D Linnea Min lillasyster simmade under 28 sekunder...FATTARNI :O 27.82sec på 50m!!! Thats insane med tanke på hur lite hon tränade förra året!!! *glädjetårar*
Bidragande faktor kan ju ha varit att Åsa o Malin kom eftersom det gjorde henne super glad och det sporrade och kaxade till nah lite. hon hade sagt innan att hon skulle simma under 28sec.. så gör hon det. SKITUNGE! :D

BTW. efter tävlingen rullade vi förbi Nacka forum och jag hittade och köpte mina ugglor!!! :D plånboken också! livet flyter igen. Dock så köpte jag ett par byxor på ZARA som jag ska lämna igen, dålig kvalla. tur att jag märkte det nu och inte i Skellefteå. synd bara för det var ett väldigt fint o somrigt par byxor :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: